شرح شغل مدیر فروش

شرح شغل مدیر فروش

مدیر فروش نقشی کلیدی در موفقیت و شکست سازمان‌ها دارد. در بسیاری از سازمان‌ها میزان موفقیت بدون مدیر فروش، مانند میزان موفقیت یک تیم فوتبال بدون سرمربی و تقریباً برابر با صفر است. مدیر فروش با هدایت تیم‌های فروش، مدیریت و توسعه مسیر اصلی فروش سازمان به منظور دستیابی به اهداف فروش را بر عهده دارد. یک مدیر فروش موفق با تصمیم‌گیری تحلیلی، مشتری مداری، صداقت و درستکاری، تحمل استرس و فشار کاری، برنامه‌ریزی و خودکنترلی و سایر ویژگی‌های روحی، رفتاری و شخصیتی خود سهم عمده‌ای در دستیابی سازمان به اهداف تعیین شده خود دارد. تعیین برنامه‌های سالیانه واحد از طریق اجرای استراتژی‌های فروش، تدوین استراتژی‌های قیمت‌گذاری، درک عمیق از نیازهای مشتریان و ایجاد استراتژی‌های فروش برای جذب مشتریان جدید، تجزیه و تحلیل فرصت‌ها و تهدیدهای بازار و … از جمله مهم‌ترین وظایفی است که در کنار دانش، مهارت‌ها و توانایی‌هایش، به او برای رسیدن به اهدافش یاری می‌رسانند. از این‌رو، شرح شغل مدیر فروش به عنوان راهنمایی جامع و منحصر به فرد در این زمینه بسیار مفید خواهد بود.

 شناسنامه شغل حاضر، بی‌تردید کامل‌ترین و به‌روزترین شناسنامه شغل موجود است. این شناسنامه با فرمت جدید، ‌به عنوان یکی از جدیدترین محصول تیم متاخلاق،‌ تغییرات عمده‌ای نسبت به شناسنامه‌های شغل موجود در سایت دارد که به کاربران کمک می‌کند به شناخت کاملی از این شغل داشته باشند.

علاوه بر این، دستورالعمل استفاده از فرمت جدید شناسنامه شغل، به منظور استفاده بهتر و بومی‌سازی شناسنامه مطابق با شرایط هر سازمان‌ و همچنین فرم ارزیابی مصاحبه تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرح شغل مدیر فروش بر روی لینک زیر کلیک کنید.




مطالعه بیشتر