داستان جنگلی مدیر موفق

داستان جنگلی مدیر موفق

موفقیت مدیران بسیار وابسته به عملکرد خوب کارمندان آنها است، پشت هر مدیر موفقی کارمندانی هستند که با فکر و هوش در حال تلاش هستند. داستان جنگلی مدیر موفق را باهم می خوانیم:

در یک روز آفتابی خوب، شیری از نوع کم چرب بیرون ویلایش با بی حوصلگی دراز کشیده بود و ناگهان روباه مکار به او رسید و گفت “??what time is it” شیر که حوصله ترنسلیت 😀 نداشت گفت مثه آدم سوالتو بپرس، روباه گفت ساعتم خراب شده ساعت چنده عزیزم؟ شیر گفت ساعتتو بیار تا درستش کنم. روباه گفت با اون پنجه های گندت که نمیتونی درست کنی عزیزم!!! خلاصه از شیر اصرار که من بلدم بلدم و روباه که تو از مکانیزم ساعت که کلی پیچیدس سر در نمیاری!! و همه میدونن یه شیر کم چرپ با اون پنجه‌ هاش نمیتونه ساعت درست کنه!!!!!!

tango-lion-rabbit-2 (resized)

خلاصه روباه ساعتو به شیر داد و شیر به آغوش ویلای خودش بازگشت. پس از مدتی شیر بیرون آمد و ساعت به درستی و مثل روز اول کار می کرد، روباه با دیدن ساعت خود شگفت انگیز گشت و کلی خوشحال شد و کلی تشکر نمود، شیر هم که ذوق زده شده بود با غرور به دراز کشیدن خود زیر آفتاب ادامه داد. چند ساعتی بعد گرگی از اونجا رد میشد که شیر را در حال آفتاب گرفتن دید، به او گفت” میتونم بیام تلویزیون ببینیم باهم؟ مال من خراب شده!! شیر گفت تلویزیونتو بیار تا درستش کنم! گرگ گفت انتظار نداری که من باور کنم یه شیر اونم از نوع کم چرب 😕 با اون پنجه هاش بیاد تلوزیون درست کنه؟ شیر گفت والا امتحانش مجانیه! شیر رفت در ویلا و پس از اندکی بیرون آمد، تلوزیون گرگ کامل درست شده بود و گرگ از این بابت کلی خوشحال گشت، وارد ویلا که شدیم صحنه ی جالبی بود، در یک گوشه تعدادی خرگوش کوچک و باهوش با ابزارهای دقیق مشغول به کار کردن بودن و شیر در گوشه دیگر در حال چرت زدن!!!!!!!

 نتیجه گیری 

اگر به محتوای داستان جنگلی مدیر موفق توجه کنیم، متوجه می‌شویم که پشت هر سازمان و مدیر موفقی کارمندانی هستند که با ظرافت و دقت در حال کار کردن هستند و این باعث موفقیت مدیران می‌شود و مهم‌ترین سرمایه هر سازمان کارمندان آن هستند. اگر می‌خواهید علت مشهور بودن مدیران را جویا شوید حتماً نگاهی به زیردستان او بیندازید.

ولی این پایان کار نیست، یک رابطه دو سویه در این بین وجود دارد، به نحوی که یک کارمند موفق هم یک مدیر موفق را پشت سر خود می بیند، داستان جنگلی کارمند موفق را نیز ببینید.

 

مطالعه بیشتر