دوره غیرحضوری و تصویری «اعتماد به نفس»

این کار را نکن!
به نظرم بهتره از این کار عقب بکشی!
فکر نمیکنم از عهده اش بربیای!
تو نمی‌تونی!
هنوز بچه‌ای!

 

برو کنار دردسر درست نکن!
حرف نزن!
بلد نیستی حرف بزنی!
بده این کار رو پدرت انجام بده!
و …

 

این جملات به تنهایی برای کشتن اعتماد به نفس یک انسان عاقل و بالغ کافی است! چه برسد به بچه‌هایی که هنوز شخصیت‌شان شکل نگرفته است.


تا به حال شده که بخواهید در منزل درب یک قوطی رب گوجه‌فرنگی یا شیشه خیارشور را باز کنید و هرچه تلاش می‌کنید اثری از موفقیت نمی‌بینید؟! در این شرایط سوپرمن همیشگی خانه از راه می‌رسد و با لبخند غرورآمیزی که بر لب دارد به شما می‌گوید: «تو نمی‌تونی! بده من باز کنم!». خوب ظاهراً حق با اوست. شما قوطی یا شیشه را ناامیدانه به او تحویل می‌دهید، او هم با یک حرکت کوچک درب آن را باز می‌کند! خوب اینطور که به نظر می‌رسد شما تنها یک قدم تا موفقیت فاصله داشتید اما این تصور در ذهن شما شکل گرفته است که من توانایی باز کردن درب قوطی را ندارم! این یک مثال کوچک روزمره از نابودی اعتماد به نفس ماست.


متأسفانه روزانه اتفاقات زیادی از این دست برای ما رخ می‌دهد و ما خواسته یا ناخواسته اعتماد به نفس خودمان و دیگران را نابود می‌کنیم. بله! این مسئله به همین سادگی که بیان شد، اتفاق می‌افتد. واقعاً وحشتناک است، اینطور نیست؟!

خوب، به نظر شما چطور باید اعتماد به نفس‌مان را بنا کنیم تا بیدی نشود که با این بادها بلرزد‌!؟

قبل از هر چیز بیایید با هم صادق باشیم. گول زدن دیگران احتمالاً خیلی ساده است (همان کاری که این روزها خیلی‌ها انجام می‌دهند)، اما مگر می‌توانیم خودمان را هم گول بزنیم؟! همه ما «حداقل» در یک کار خوب هستیم؛ یکی در درس خواندن، یکی در آواز خواندن، یکی در بازیگری، دیگری در فوتبال، یکی در آشپزی، یکی در خیاطی، دیگری در شغل تخصصی خود بهترین است. به عبارت بهتر می‌توان گفت: همه ما حداقل در یک حوزه استعداد و توانایی فوق‌العاده‌ای داریم! اما چطور می‌شود که نمی‌توانیم موفق باشیم و به جایی که دوست داریم برسیم؟ خوب باید بگوییم که بسیاری از افراد فاقد اعتماد به نفس، استعدادهای فوق‌العاده‌ای دارند که ممکن است در زیر نقاب عدم اعتماد به نفس‌شان پنهان شده باشد.

هیچ کس دوست ندارد در مقابل دیگران احساس حقارت کند، هیچ کس احساس خود کم‌بینی را دوست ندارد و باز هم هیچ کس دوست ندارد دیگران تهدیدی برایش محسوب شوند. از طرف دیگر، همه دوست دارند بتوانند بدون خجالت با هر کسی صحبت کنند، لباسی را که دوست دارند بپوشند بدون آن‌که اهمیت بدهند دیگران چه نظری درباره لباس‌شان دارند، دوست دارند به هر جا که وارد می‌شوند احساس شایسته بودن داشته باشند و خلاصه اینکه بدون هیچ احساس خجالت و دستپاچگی از اوقات خود لذت ببرند. به عبارت دیگر می‌توان گفت: «همه اعتماد به نفس و اتکای به نفس را دوست دارند.». آنچه واضح است این است که با حلوا حلوا کردن دهان هیچ‌کس شیرین نمی‌شود! پس دوست داشتن اعتماد به نفس هم با داشتن آن فرق می‌کند! این موضوع دقیقاً نشان می‌دهد که چرا بهتر است در این دوره شرکت کنید!


افرادی که اعتماد به نفس کافی ندارند، ترجیح می‌دهند به جای حل مسئله، صورت مسئله را پاک کنند. این افراد، برای مقابله با مشکلات خود ترجیح می‌دهند از هر نوع خطر یا ریسکی دوری کنند؛ از ارائه کلاسی و رفتن پای تخته سیاه برای حل مسائل گرفته تا صحبت در میان دوستان و همکاران و سایر جمع‌ها. این امر خود سبب می‌شود تا دیگران نیز پی به مشکل شما برده و پیشنهادهایشان را از شما دریغ کنند.

چرا دیگران باید به شما اعتماد کنند در صورتی که خودتان، به خودتان اعتماد ندارید؟


آیا می‌دانید که کمبود اعتماد به نفس، روابط شما را خدشه‌دار می‌کند آن هم به این علت که شما به دوستان، همکاران، خانواده و حتی همسر خود به خاطر داشتن اعتماد به نفس بالا غبطه می‌خورید و حتی ممکن است در برخی موارد از آن‌ها متنفر شوید؟!

آیا می‌دانید زمانی که اعتماد به نفس پایینی دارید، مدام خودتان را با دیگران مقایسه می‌کنید و این موضوع موجب می‌شود تا به دیگران حسادت کرده و در نهایت خودتان را نابود کنید؟!

آیا می‌دانید صحبت‌های درونی شما با خودتان و سرزنش خودتان بخاطر نداشتن اعتماد به نفس کافی، به تنهایی باعث از بین رفتن همان باقیمانده اعتماد به نفس‌تان شده و دیگر حتی نیازی به عوامل بیرونی هم نمی‌باشد؟!

آیا می‌دانید کمبود اعتماد به نفس موجب می‌شود تا شما دائم اهمال کاری کنید و کارهایتان را پشت گوش بیاندازید و همیشه منتظر معجزه‌ای برای انجام شدن آن کار باشید؟! آیا می‌دانید زمانی که اعتماد به نفس ندارید، دیگر از چالش‌های جدید در زندگی‌تان هم استقبال نمی‌کنید؟


نکته ویژه
همین که شما در حال مشاهده توضیحات این دوره هستید، نشان می‌دهد که به فکر موفقیت‌های بزرگ‌تری هستید و می‌خواهید به آرزوهای خودتان جامه عمل بپوشانید؛ دوست دارید زندگی‌تان با استانداردهای برتری شکل بگیرد و دوست دارید تمام چیزهای خوبی را که لایق آن هستید در زندگی به دست آورید. علاقه داشتن به موفقیت، صفت بسیار ارزشمندی است. شما ویژگی قابل تحسین دیگری هم دارید. این حقیقت که این دوره را انتخاب کرده‌اید نشان‌ دهنده این است که شما هوش جستجوی ابزار کمکی برای رسیدن به اهداف خود را دارید. در ساختن هر چیزی از اتومبیل گرفته تا سد، پل و موشک ما به ابزار و وسایل نیاز داریم. مردم هنگام تلاش برای ساختن یک زندگی موفق، فراموش می‌کنند که شاید ابزاری برای کمک گرفتن وجود داشته باشد؛ اما شما فراموش نکرده‌اید. پس شما دو ویژگی اساسی دارید اول اینکه آرزوی موفقیت بزرگ‌تر و دوم هوش انتخاب ابزار کمکی مناسب برای درک آن آرزو را دارید.

حتماً می‌خواهید بدانید که این دوره چیست !

هر برنامه آموزشی و مثلاً این دوره باید سه ویژگی داشته باشد: اول اینکه باید محتوا داشته باشد یعنی مشخص کند که چه کار باید کرد. دوم باید یک روش کار ارائه دهد. یعنی مشخص کند که چگونه باید آن کار را انجام داد و سوم اینکه باید به نتیجه برسد. این دوره شامل حدوداً ۷ ساعت ویدیوی آموزشی مفید است که در آن صفر تا صد اعتماد به نفس مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهایی کاربردی به شما ارائه می‌دهد. راهکارهایی که واقعاً بتوانید از آن‌ها استفاده کنید نه صرفاً تئوری‌های گوناگون و گیج‌کننده‌ای که هر روزه آن‌ها را از این طرف و آن‌طرف می‌شنویم.


سرفصل های این دوره را با هم مرور می کنیم:

📚 مقدمه

🕐 فصل اول: همسفر ما هستید یا نه؟

🕑 فصل دوم: اعتماد به نفس چه نیست؟

🕑 فصل سوم: علاقم به تو کم نمیشه ای اعتماد به نفس پایین

🕓 فصل چهارم: خودآگاه یا ناخودآگاه؟

🕔 فصل پنجم: اعتماد به نفس چطوریه؟

 

🕕 فصل ششم: بلاهای اعتماد به نفس کُش

🕖 فصل هفتم: قدم اول: کاری کنید چرخ زندگیتون بچرخه

🕗 فصل هشتم: حالا بعد اینهمه چطوری اعتماد به نفس دار بشیم؟

🕘 فصل نهم: ظاهر اعتماد به نفسی

🕙 فصل دهم: نکات انتهایی، جمع بندی و سخن آخر 

در این دوره شما می‌آموزید که:

🔵 چرا اصلاً ما باید اعتماد به نفس داشته باشیم؟

🔵 اعتماد به نفس واقعی و غیر واقعی چیه؟

🔵 بعضی ها به صورت ناخودآگاه از نداشتن اعتماد به نفس راضی هستند!

🔵 نشانه های افراد با اعتماد به نفس، نشانه های افراد بی اعتماد به نفس چه چیزهایی است؟

🔵 چه بلاهایی می تواند اعتماد به نفس ما را نابود کند؟

🔵 وقتی اعتماد به نفسمان بنابر هر دلیلی نابود شد اونوقت باید چه کنیم؟

🔵 چطوری میتونیم اعتماد به نفس دار بشیم؟

🔵 ظاهر یه فرد با اعتماد به نفس چطوریه؟

🔵 از چه راه هایی نباید اعتماد به نفسمان را افزایش دهیم؟

🔵 و … .


برای این دوره چقدر باید سرمایه‌گذاری کنم؟

تا به حال فکر کرده‌اید که چطور ما حاضریم به راحتی برای تغذیه جسم خود هزینه کنیم، ماشین‌مان را عوض کنیم، خانه جدید بخریم و … اما نوبت به غذای روح‌مان که می‌رسد، انتظار داریم هلو بپرد در گلو و بدون هیچ زحمتی موفق شویم؛ با اعتماد به نفس شویم، خلاق شویم، مدیریت زمان یاد بگیریم، عزت نفس‌مان را افزایش دهیم و خلاصه انتظار داریم بدون هیچ بهایی همه عادت‌های خوب را در خودمان ایجاد کنیم.

شما با هزینه کردن برای خودتان در واقع در حال یک سرمایه‌گذاری عاقلانه هستید که در آینده نزدیک سود بسیاری نصیب شما خواهد کرد.

کمی با خودتان فکر کنید که تا به حال چه ضربه‌های سنگینی به خاطر نداشتن اعتماد به نفس خورده‌اید؟! چه حسرت‌هایی در دل خودتان به جای گذاشته‌اید؟! چه فرصت‌هایی را از دست داده‌اید؟! به نظر خودتان، اگر اعتماد به نفس داشتید چقدر شرایط متفاوت‌تر می‌بود؟!

مبلغ سرمایه‌گذاری شما: ۹۵ هزارتومان

من با شرکت در این دوره دقیقاً‌ چه چیزی دریافت می‌کنم؟

مواردی که از این سرمایه‌گذاری دریافت می‌کنید:

 

۶ ساعت و ۵۵ دقیقه و ۴۵ ثانیه محتوای ویدیویی و تصویری آموزشی

 

 

فایل‌های صوتی دوره برای گوش دادن

 

 

یک هدیه ویژه: کتاب مدیریت زمان مورچه‌ای

 

 


نمونه ای از کیفیت ویدیوهای این دوره


اشتباهات رایج در مورد اعتماد به نفس

  • اعتماد به نفس بالا= پررویی

برخی از افراد پررو بودن را با داشتن اعتماد به نفس زیاد یکی می‌دانند. از نظر این افراد، کسانی که پررو هستند، همان افرادی هستند که اعتماد به نفس بالایی برای انجام هر کاری دارند اما آن‌ها از این موضوع غافلند که خیلی از افراد پررویی که روزانه با آن‌ها سر و کار داریم در حقیقت افراد کم‌رویی هستند که در ظاهر رفتارهایی خلاف میل خود انجام می‌دهند تا این کمبود را جبران کنند.

  • اعتماد به نفس در ۲۰ ثانیه

اگر این عنوان شما را وسوسه می‌کند که شما می‌توانید سریع اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، باید به شما بگوییم که این عنوان صرفاً به این دلیل طراحی شده که به شما نشان دهد هیچ میان‌بر، حقه و حیله‌ای در کار نیست. اگر واقعاً می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید، باید تلاش کنید. نه تنها در ۲۰ ثانیه بلکه در ۲۰ ساعت هم نمی‌توانید اعتماد به نفس‌تان را برای همیشه بالا ببرید. شما باید راهکارهای عملی این دوره را اجرا کنید تا بتوانید به مرور زمان اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. شما می‌توانید در ۲۰ ثانیه اعتماد به نفس داشته باشید ولی این صرفاً یک تصور است و بعد از ۲۰ ثانیه از بین می‌رود.

  • اعتماد به نفس فقط با گفتن «من فرد با اعتماد به نفسی هستم»!

اگر تصور می‌کنید صرفاً با گفتن جمله: «من فرد با اعتماد به نفسی هستم، من می‌خواهم، پس می‌توانم» زندگی‌تان تغییر می‌کند، سخت در اشتباهید. شما می‌خواهید اما نمی‌توانید و این موضوع خود نه تنها اعتماد به نفس شما را افزایش نمی دهد بلکه باعث افت روحیه شما و کاهش عزت نفس‌تان نیز می‌شود. پس صرفاً تلقین و جملات مثبت و مطالب انگیزشی تلگرام و اینستاگرام، فایده‌ای به حالتان نخواهد داشت.

هیچ میان‌بری در کار نیست. با این روش‌ها نمی‌توانید خودتان را گول بزنید. تنها با عقل سلیم خود و تلاش و پشتکار کافی و کمی راهنمایی و کمک می‌توانید آن‌چه را که می‌خواهید به‌دست بیاورید.

 اگر آماده یک مسیر طولانی و لذت‌بخش هستید، همین الآن کمربندهایتان را ببندید؛ سفر ما هم اکنون به مقصد اعتماد به نفس بالا در حال آغاز است.


یک سؤال رایج

چقدر طول می‌کشد تا اعتماد به نفس من تقویت شود؟ از کجا بفهمم که اعتماد به نفسم در حال افزایش است؟

زمانی که بچه بودید را به یاد بیاورید. وقتی که پدر و مادر یا خاله و عمه به شما می‌گفتند: چقدر بزرگ شدی! شما پیش خودتان فکر می‌کردید که آن‌ها از کجا می‌فهمند شما بزرگ‌تر شده‌اید در حالی که هر روز صبح که بلند می‌شدید مثل همان روز قبل بودید؟! آن زمان شما نمیدانستید که تغییرات، به آرامی در درون شما اتفاق میافتند و دیگران نمودهای بیرونی آن را بهتر مشاهده می‌کردند. اکنون که بزرگ‌تر شده‌اید، باز هم همین موضوع صادق است. در بعضی از افراد این پیشرفت ممکن است فوری باشد و برای عده‌ای دیگر تغییرات کمی آهسته‌تر صورت می‌گیرد. زمانی متوجه می‌شوید تمرینات کار خود را درست انجام داده‌اند که اطرافیانتان می‌گویند شما فرق کرده‌اید.

 


چگونه می‌توانم این دوره را تهیه کنم؟

فقط کافیست بر روی یکی از دکمه‌های زیر کلیک کنید! اطلاعات خود را وارد کنید، سپس به صفحه بانک هدایت خواهید شد و پس از پرداخت هزینه، فایل های دوره برای شما نشان داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال خواهد شد. (در هر ساعتی از شبانه روز)


ضمانت رضایت شما از این دوره

این ضمانت را به شما می‌دهیم که در صورت عدم رضایت شما از مطالب ارائه شده در این دوره، تمام مبلغ پرداختی را با رضایت کامل به شما بازگردانیم.

شما با تهیه این دوره به هیچ عنوان ضرر نمی‌کنید زیرا هر زمان که خواستید می‌توانید در صورت نارضایتی از محصول وجه خود را دریافت کنید.


درباره محمد مهدی دهقان مدرس این دوره

🔴 مدیر سایت متاخلاق

🔵 کارشناسی مهندسی برق -گرایش مخابرات

🔵 کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی – دانشگاه تهران

🔴 مدرس مهارت های توسعه فردی (مدرس دوره های اعتماد به نفس، خلاقیت و نوآوری و …)

🔴 مؤلف کتاب‌های “مدیریت زمان مورچه‌ای”،“آسانسور موفقیت: خلاقیت”، “پیش به سوی نابودی روزهای کسالت‌آور” و “یک میلیون ایده در یک دقیقه”

🔵 فعال در حوزه تحول فردی

🔵 نویسنده مقالات آموزشی در زمینه خلاقیت و نوآوری، زندگی شاد، اعتماد به نفس و … .


همه چیز آماده است! و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است!

حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید.