شرح شغل سرپرست آموزش و توسعه منابع انسانی

شرح شغل سرپرست آموزش و توسعه منابع انسانی

در حال حاضر، «آموزش و توسعه منابع انسانی» به یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمانی تبدیل شده است. برنامه‌ریزی جهت رشد و پیشرفت کارکنان و همچنین کمک به توسعه و بالندگی نیروهای مستعد، از طریق پایش مداوم عملکرد آن‌ها و اطمینان از قرارگرفتن افراد درست در جایگاه شغلی درست، مهم‌ترین هدف بخش آموزش و توسعه منابع انسانی است. «سرپرست آموزش و توسعه منابع انسانی»، به عنوان یکی از نقش‌های کلیدی در سازمان، با استفاده از شایستگی‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرا، تفکر تحلیلی، تصمیم‌گیری، مدیریت تیم و …، آشنایی با فرآیند آموزش، مفاهیم مدیریت عملکرد، مدیریت استعدادها، استانداردهای مرتبط و … و همچنین مهارت در برنامه‌ریزی آموزشی، ارزیابی عملکرد کارکنان و … نقش بسزایی در شکل‌گیری موثر این بخش دارد. از جمله وظایف و مسئولیت‌های سرپرست آموزش و توسعه منابع انسانی می‌توان به شناسایی نیازهای آموزشی سالیانه، حصول اطمینان از برنامه‌ریزی و اجرای موثر دوره‌های آموزشی، طراحی و اجرای سیستم جامعه‌پذیری، طراحی و اجرای سیستم مدیریت عملکرد و … اشاره کرد. «شرح شغل سرپرست آموزش و توسعه منابع انسانی»، جامع‌ترین و به‌روزترین شرح شغل موجود بوده و به شما کمک می‌کند تا به شناخت کاملی از این شغل، دست پیدا کنید.

 شناسنامه شغل حاضر، بی‌تردید کامل‌ترین و به‌روزترین شناسنامه شغل موجود است. این شناسنامه با فرمت جدید، ‌به عنوان یکی از جدیدترین محصول تیم متاخلاق،‌ تغییرات عمده‌ای نسبت به شناسنامه‌های شغل موجود در سایت دارد که به کاربران کمک می‌کند به شناختی کامل و عمیق از این شغل دست یابند.

علاوه بر این، دستورالعمل استفاده از فرمت جدید شناسنامه شغل، به منظور استفاده بهتر و بومی‌سازی شناسنامه مطابق با شرایط هر سازمان‌ و همچنین فرم ارزیابی مصاحبه تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرح شغل سرپرست آموزش و توسعه منابع انسانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.




مطالعه بیشتر