شرح شغل سرپرست حسابداری

شرح شغل سرپرست حسابداری

«سرپرست حسابداری»، یکی از مهم‌ترین پست‌های شغلی واحد مالی بوده و با اختیاراتی که از سوی مدیر مالی به او تفویض می‌شود، بر تسویه حساب مالی با پیمانکاران و تأمین‌کنندگان نظارت می‌کند، بستن حساب‌های پایان دوره را مدیریت می‌کند، سیستم حسابداری قیمت تمام شده را استقرار می‌دهد، صورت‌های مالی را تجزیه و تحلیل می‌کند و … .
مانند هر شغل دیگری، سرپرست حسابداری نیز تنها در صورتی به صورت موفق عمل می‌کند که شایستگی‌های مرتبط با آن شغل را داشته باشد. شایستگی‌هایی همچون تفکر تحلیلی و حل مسئله، برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرا، دقت و کیفیت در کار، آشنایی با قوانین کار و تأمین‌اجتماعی، آشنایی با مفاهیم حسابداری، مهارت در تهیه صورت‌های مالی، مهارت در تهیه گزارش فصلی خرید و فروش و … نقش مهمی در عملکرد موثر متصدی این شغل دارند.
«شرح شغل سرپرست حسابداری» یکی از جامع‌ترین و به‌روزترین شرح شغل‌های تهیه شده توسط تیم متاخلاق می‌باشد.


 شناسنامه شغل حاضر، بی‌تردید کامل‌ترین و به‌روزترین شناسنامه شغل موجود است. این شناسنامه با فرمت جدید، ‌به عنوان یکی از جدیدترین محصولات تیم متاخلاق،‌ تغییرات عمده‌ای نسبت به شناسنامه‌های شغل موجود در سایت دارد که به کاربران کمک می‌کند به شناختی کامل و عمیق از این شغل دست یابند.

علاوه بر این، دستورالعمل استفاده از فرمت جدید شناسنامه شغل، به منظور استفاده بهتر و بومی‌سازی شناسنامه مطابق با شرایط هر سازمان‌ و همچنین فرم ارزیابی مصاحبه تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرح شغل سرپرست حسابداری بر روی لینک زیر کلیک کنید.



مطالعه بیشتر