شرح شغل مدیر کنترل کیفیت

شرح شغل مدیر کنترل کیفیت

“مدیر کنترل کیفیت” از طریق تدوین و به‌روزآوری سیستم کیفیت سازمان، بررسی و کنترل نتایج تجزیه و تحلیل مواد اولیه و نمونه‌های تولیدی، بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج آزمون‌های کنترل کیفیت، تدوین برنامه کالیبراسیون وسایل اندازه‌گیری و … تلاش می‌کند تا فعالیت‌های واحد کنترل کیفیت را برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل کند. یک مدیر کنترل کیفیت موفق و حرفه‌ای کسی است که با داشتن دانش مفاهیم کیفیت جامع، تسلط بر مفاهیم تضمین کیفیت، سیستم‌های مدیریت یکپارچه و …، مهارت‌های تجزیه و تحلیل کنترل کیفیت، مدیریت پروژه، ارتباطات موثر، تصمیم‌گیری و … و توانایی‌های درک سریع موانع و مشکلات، درک شفاهی و نوشتاری و … از کیفیت محصولات، خدمات با فرایندهای سازمان اطمینان حاصل می‌کند. شناسنامه شغل جامع “مدیر کنترل کیفیت” نیز به منظور شناخت عمیق این شغل خطیر، توسط تیم متاخلاق تدوین و منتشر شده است.

شرح شغل مدیر کنترل کیفیت، بی‌تردید کامل‌ترین و به‌روزترین شرح شغل موجود است. این شرح شغل با فرمت جدید، ‌به عنوان یکی از جدیدترین محصول تیم متاخلاق،‌ تغییرات عمده‌ای نسبت به شرح شغل های موجود در سایت دارد که به کاربران کمک می‌کند به شناختی کامل و عمیق از این شغل دست یابند.

علاوه بر این، دستورالعمل استفاده از فرمت جدید شرح شغل، به منظور استفاده بهتر و بومی‌سازی شرح شغل مطابق با شرایط هر سازمان‌، تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرح شغل مدیر کنترل کیفیت بر روی لینک زیر کلیک کنید.




مطالعه بیشتر