شرح شغل کارشناس فروش تلفنی

شرح شغل کارشناس فروش تلفنی

یکی از مشاغل مهم در دپارتمان فروش که نتایج شگفت‌آوری برای سازمان‌ها به وجود می‌آورد، «کارشناس فروش تلفنی» است. اگر فروش تلفنی در سازمان به صورت حرفه‌ای دنبال شود، سازمان‌ها در زمینه فروش، گوی سبقت را از رقیبان خود می‌ربایند. یکی از نکات مهم جهت افزایش کارایی تیم‌های فروش، مشخص بودن شرح وظایف کارشناسان فروش تلفنی است.
ارسال پروپوزال، کاتالوگ‌ها و بروشورهای محصولات یا خدمات و سایر اطلاعات مورد نیاز برای مشتریان؛ دریافت، پیگیری و پردازش سفارش مشتریان به صورت تلفنی؛ ایجاد، حفظ و توسعه روابط بلند مدت با مشتریان برای ایجاد فرصت‌های جدید فروش و … در کنار شایستگی‌هایی مانند برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرا، مهارت‌های ارتباطی، مشتری مداری، شناخت بازار و رقبا، برنامه‌ریزی فروش، وضوح بیان و … به کارشناس فروش تلفنی کمک می‌کند تا بتواند به خوبی با شغل خود ارتباط برقرار کند و باعث پیشرفت و ارتقاء خود و سازمان شود. شرح شغل جامع «کارشناس فروش تلفنی»، در همین راستا، توسط تیم متاخلاق تدوین و منتشر شده است.

 

 شناسنامه شغل حاضر، بی‌تردید کامل‌ترین و به‌روزترین شناسنامه شغل موجود است. این شناسنامه با فرمت جدید، ‌به عنوان یکی از جدیدترین محصولات تیم متاخلاق،‌ تغییرات عمده‌ای نسبت به شناسنامه‌های شغل موجود در سایت دارد که به کاربران کمک می‌کند به شناختی کامل و عمیق از این شغل دست یابند.

علاوه بر این، دستورالعمل استفاده از فرمت جدید شناسنامه شغل، به منظور استفاده بهتر و بومی‌سازی شناسنامه مطابق با شرایط هر سازمان‌ و همچنین فرم ارزیابی مصاحبه تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرح شغل کارشناس فروش تلفنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 



مطالعه بیشتر