کتاب «کمی بیش‌تر از خودت باش، کارآفرین خوبی باش»


کمی بیش‌تر از خودت باش، کارآفرین خوبی باش


در گذشته هر فرد پس از رسیدن به سن کار، با توجه به موقعیت خود، در یکی از شغل‌های از پیش تعریف شده‌ شروع به کار می‌کرد. در گذشته‌های بسیار دورتر، تنها قشر خاصی از مردم جامعه صاحب کسب و کار و جاه و مقام بودند و عده دیگری از مردم که قشر عظیمی از جامعه را شامل می‌شدند، برای این عده خاص کار می‌کردند. با گذشت زمان و باب شدن سازمان‌های دولتی، بازار استخدام در اینگونه سازمان‌ها رونق پیدا کرد و مردم جامعه به دو بخش عمده تقسیم شدند: افرادی که در استخدام یک سازمان دولتی بودند، پایداری و ثبات داشتند و با امنیت‌خاطر زندگی می‌کردند، ماهیانه آب باریکه‌ای داشتند و مطمئن بودند که تحت هر شرایطی کار و حقوق‌شان حفظ خواهد شد. دسته دوم افرادی بودند که از خود سرمایه و کسب و کاری داشتند، در اغلب مواقع درآمدی بالاتر از یک کارمند ساده داشتند، این مشاغل تنوع بسیار کمی داشتند و از پیش تعریف شده بودند به طوری که مردم به ندرت شاهد به وجود آمدن شغل جدیدی بودند. با گذشت زمان، همه چیز تغییر کرد. شرکت‌های خصوصی به روی کار آمدند و مشاغل بسیار جدید و متنوعی ظهور کردند. در بازار کار کنونی، هرروزه شاهد ظهور مشاغل جدیدی هستیم که البته در اغلب مواقع نیز خیلی زود افول می‌کنند! شغل‌ها در مقایسه با گذشته امنیت خاطر و ثبات بسیار کم‌تری دارند: «اگر کمی شل بگیریم، خطر ورشکستگی را باید به جان بخریم!» این مسئله حتی شامل حال بسیاری از سازمان‌ها نیز می‌شود. هر کارمند در دوره کار خود هر لحظه ممکن است با این جمله روبرو شود: «شما اخراجید!»


حتماً می‌خواهید بدانید که این کتاب چیست !

این کتاب، جلد اول از سری کتاب‌های “کمی بیش‌تر از خودت باش، موفق باش!” است که به موضوع کارآفرینی اختصاص داده شده است. در این سری از کتاب‌ها ما به شما کمک می‌کنیم که به ذهن خود جهت دهید تا:

  • مانند یک کارآفرین بیاندیشید، اگر واقعاً به دنبال کارآفرین شدن هستید؛
  • کسب و کار مستقل و موفقی داشته باشید، اگر تمایل دارید که برای خودتان کار کنید؛
  • یک کارمند برجسته باشید، اگر روحیه شما با کارمندی سازگار است و ترجیح می‌دهید که برای دیگران کار کنید.

بنابراین چه شما کارآفرین پرشوری باشید و چه مالک کسب و کاری پررونق، این مجموعه از کتاب‌ها به شما کمک می‌کند در کارتان موفق باشید. اگر هم کارمند هستید، به کمک این مجموعه از کتاب‌ها می‌توانید بیش‌تر مانند یک کارآفرین فکر و عمل کنید و برای شرکتی که در آن کار می‌کنید به یک مهره کلیدی تبدیل شوید.

توجه داشته باشید که هدف ما از نگارش این کتاب، نه منفی جلوه دادن کارمندی و نه مثبت نشان دادن کارآفرینی است! همه تلاش ما بر این است تا شما بتوانید مسیر زندگی خود را به درستی انتخاب کنید و در هر کاری بهترین خود باشید.


 این کتاب را به صورت رایگان از قسمت زیر دانلود کنید.  


در ضمن پس از مطالعه کتاب، خیلی خوشحال می شویم نظرتان در مورد این کتاب را با ما در میان بگذارید.