کتاب آسانسور موفقیت: خلاقیت

خلاقیت


بیایید کمی با خودمان روراست‌تر و صادق‌تر باشیم. همه ما دوست داریم زندگی خوبی داشته باشیم و در ناز و نعمت و رفاه زندگی کنیم. همه ما انسان‌های موفق را تحسین می‌کنیم و اولین سوالی که در برخورد با این افراد به ذهنمان می‌رسد این است که آن‌ها واقعاً چگونه این کار را انجام داده‌اند؟

واقعیت این است که این افراد نگاهی متفاوت به زندگی دارند. آن‌ها چیزهایی را درک می‌کنند و کارهایی را انجام می‌دهند که دیگران با آن‌ها غریبه هستد. آن‌ها در مورد کسب و کارشان، در مورد زندگی‌شان ذهنیتی دارند که بقیه از آن بی‌بهره هستند. به طور کلی این افراد  قواعدی را به کار می‌برند که دیگران از آن‌ها بی‌خبرند. این افراد در زندگی‌ از خلاقیت‌شان استفاده می‌کنند. آن‌ها مدام از ایده‌هایی که به ذهنشان می‌رسد برای پیشرفت خودشان، زندگی‌‌ و کسب و کارشان استفاده می‌کنند. در یک کلمه انسان‌های موفق، انسان‌های خلاقی هستند که نه تنها توانایی تولید ایده‌های مختلف را دارند بلکه این ایده‌ها را به مرحله عمل رسانده‌اند و از آن‌ها استفاده‌های کاربردی کرده‌اند.

یکی از افراد موفقی که در حوزه خودش فردی شناخته شده و معروف بود، راز موفقیت خودش را تنها یک چیز می‌دانست و آن چیزی نبود جز خلاقیت. او می‌گفت من نسبت به بقیه سن کمتری داشتم، تجربه کمتری هم داشتم اما فاکتوری که باعث پیشی گرفتن من از رقیبانم شد، خلاقیتم بود. این دقیقاً همان نکته‌ای است که بیشتر ما از آن غافل شده‌ایم. موضوع وقتی ناراحت‌کننده‌تر می‌شود که می‌بینیم بعضی‌ها حتی نمی‌دانند که خلاقیت در همه انسان‌ها وجود دارد و تصور می‌کنند که خلاقیت تنها برای داووینچی‌ها، اینشتین‌‌ها و … است در صورتی که طبق پژوهش‌های صورت گرفته این موضوع اثبات شده است که تمام انسان‌های دنیا دارای خلاقیت هستند اما بعضی‌ها آن را پرورش داده‌اند و از آن استفاده می‌کنند و خیلی‌ها هم از آن غافل هستند. تنها کافی است با کمی آموزش خلاقیت را پرورش دهیم و هدف این کتاب هم دقیقاً این است که این قواعد را برای شما توضیح دهد.

برای اینکه از بازی زندگی لذت ببرید باید قواعد بازی را بلد باشید. باید بدانید که گاهی لازم است که نگاهتان به زندگی را عوض کنید، گاهی لازم است متفاوت ببینید، گاهی لازم است به کلیات توجه کنید، گاهی لازم است جزئیات را موشکافانه مورد بررسی قرار دهید.

در این کتاب سعی شده است تا با زبانی ساده، با مثال‌هایی جالب و با تمرین‌هایی جذاب نگاه شما به موضوع خلاقیت تغییر کند.



در این کتاب شما :

✍ با مدل های ذهنی مختلف آشنا خواهید شد و متوجه می شوید که بعضی از موانع خلاقیت تنها زاییده ذهن شماست.

✍ متوجه خواهید شد که ابهام چقدر به خلاقیت تان کمک خواهد کرد.

✍ با حل کردن تمرینات مختلف این کتاب خودتان را به چالش خواهید کشید.

✍ و موارد بسیار زیاد دیگری که از خواندن آن ها لذت خواهید برد.


برای تهیه این کتاب چقدر باید سرمایه گذاری کنم؟

۱۰ هزار تومان

کتاب آسانسور موفقیت خلاقیت در یک نگاه:

نویسنده: محمد مهدی دهقان

مشخصات نشر: تهران؛ وب سایت متاخلاق

 قطع وزیری، ۱۰۴ صفحه

قیمت: ۱۰ هزار تومان


چگونه می‌توانم کتاب آسانسور موفقیت: خلاقیت را تهیه کنم؟

اگر برای خرید کتاب گزینه اول یعنی ابتدا پرداخت هزینه سپس دانلود کتاب را انتخاب می کنید. فقط کافیست بر روی یکی از دکمه‌های زیر کلیک کنید! اطلاعات خود را وارد کنید، سپس به صفحه بانک هدایت خواهید شد و پس از پرداخت هزینه، فایل کتاب برای شما نشان داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال خواهد شد. (در هر ساعتی از شبانه روز)

اگر گزینه دوم یعنی دانلود کتاب، مطالعه آن و در صورت رضایت پرداخت هزینه را انتخاب می کنید بر روی لینک خرید کلیک کرده و فایل کتاب را دانلود کنید.

 

 



 

اگر این کتاب را تهیه نکنم چی میشه؟

هیچی اتفاق خاصی نمی‌افتد. زمان به هر حال می‌گذرد. هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌های ما درگذرند. باید کمی با خودتان فکر کنید. آیا بهتر نیست کمی زودتر به خود بیاییم، کمی هوشمندتر کار کنیم و کمی خلاق تر باشیم؟ چرا خودمان را در کنار انسان‌های خلاق و موفق قرار ندهیم؟ چرا جزء ۳ درصد برتر جامعه نباشیم؟ کمی درباره این سؤال‌ها بیندیشید! ببینید در ۵ سال آینده کجا می‌خواهید باشید و آیا با روند الان زندگی‌تان این اهداف دست یافتنی هستند یا خیر؟


ضمانت رضایت شما از این کتاب

در صورتی که گزینه اول را انتخاب کنید یعنی ابتدا هزینه را پرداخت کنید، این ضمانت را به شما می‌دهیم که در صورت عدم رضایت شما از مطالب ارائه شده در این کتاب، تمام مبلغ پرداختی را با رضایت کامل به شما بازگردانیم.

شما با تهیه این کتاب به هیچ عنوان ضرر نمی‌کنید زیرا هر زمان که خواستید می‌توانید در صورت نارضایتی از کتاب وجه خود را دریافت کنید.



 همه چیز برای شما آماده است! و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است! حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید. 

کتاب نخواندن