پیش به سوی نابودی روزهای کسالت‌آور (۲۳ روز تا یک زندگی شاد)


آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که شادی از کجا می‌آید؟ از داشتن کسی که ما را عاشقانه دوست دارد؟ پول و ثروت؟ داشتن همسر و فرزندان زیبا؟ موقعیت اجتماعی خوب؟ کار خوب؟ خوردن یک غذای عالی؟ پیشرفت شغلی و تحصیلی؟ یا … ؟

در واقع باید گفت نه! این موارد منابع خارجی شادی هستند که همیشه هم نمی‌توانند اعتبار خود را حفظ کنند. ممکن است شما روزی ورشکست شوید، کسی که دوستش دارید یا دوستتان دارد را از دست بدهید، موقعیت اجتماعی‌تان تنزل پیدا کند، کار خود را از دست بدهید و … .

پیش از تهیه این محصول از خودتان بپرسید: «آیا می‌توانم شادتر از این که هستم، باشم یا نه؟» اگر جواب شما مثبت است که باید به شما آفرین گفت! اما اگر جوابتان منفی است، لازم است بدانید که زندگی شما تغییر نمی‌کند مگر اینکه شما خودتان را تغییر بدهید. به گونه‌ای زندگی کنید که اگر چند سال دیگر به عقب نگاه کردید، به خودتان نگویید: «آن سال‌ها چه نعمت‌هایی داشتم و قدر آن‌ها را ندانستم، چه زندگی شادی می‌توانستم داشته باشم اما آن را از خود دریغ کردم و … .» فراموش نکنید که هرکس تنها یک بار برای زندگی کردن فرصت دارد. همه ما انسان‌ها مختاریم آن گونه که دوست داریم زندگی کنیم. هیچ کس نمی‌تواند ما را مجبور به کاری کند که دوست نداریم انجام بدهیم. بنابراین، انتخاب شاد زندگی کردن یا نکردن، تنها بر عهده خود ماست و نه هیچ کس دیگر. اما اگر شما هم دوست دارید بدانید که کجا باید به دنبال شادی بگردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این محصول را تهیه کنید.

زندگی شاد


حتماً می‌خواهید بدانید که این محصول چیست !

به جرأت می‌توان ادعا کرد که «پکیج شادی» اولین پکیج تولیده شده در زمینه شادی است که توسط تیم متاخلاق (مدیران تحول آفرین خلاق) تولید و ارائه شده است. این پکیج حاصل ماه‌ها تلاش این تیم بوده و شامل:

  • یک کتاب الکترونیکی با عنوان «پیش به سوی نابودی روزهای کسالت‌آور (۲۳ روز تا یک زندگی شاد)»؛
  • یک فایل متنی شامل لیستی از دمنوش‌های گیاهی شادی آفرین و انرژی بخش به همراه خواص و دستورالعمل ‌تهیه آن‌ها؛
  • یک فایل متنی شامل لیستی از مواد غذایی شادی آفرین و انرژی بخش به همراه خواص و دستورالعمل ‌تهیه آن‌ها؛
  • تعدادی فایل صوتی شامل موسیقی‌های آرامش بخش و شادی آفرین می باشد.

در این پکیج تلاش شده است تا تمامی مطالب مربوط به شادی، از منابع معتبر تهیه و به زبان ساده و کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد وچه شادی‌ای بالاتر از کمک به شادتر زندگی کردن دیگران. امیدواریم که بتوانیم سهمی هرچند بسیار کوچک، در شادتر زندگی کردن شما داشته باشیم.


برای تهیه این محصول چقدر باید سرمایه گذاری کنم؟

۳۵ هزار تومان


چگونه می‌توانم پکیج پیش به سوی نابودی روزهای کسالت آور را تهیه کنم؟

فقط کافیست بر روی یکی از دکمه‌های زیر کلیک کنید! اطلاعات خود را وارد کنید، سپس به صفحه بانک هدایت خواهید شد و پس از پرداخت هزینه، فایل ها برای شما نشان داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال خواهد شد. (در هر ساعتی از شبانه روز)

 

 


توجه داشته باشید مبلغی که شما برای این محصول می‌پردازید، نه تنها هزینه اضافه نیست، بلکه سرمایه گذاری‌ای است که بر روی خودتان جهت داشتن یک زندگی شاد و موفق، انجام می‌دهید.


ضمانت رضایت شما از این محصول

این ضمانت را به شما می‌دهیم که در صورت عدم رضایت شما از این محصول، تمام مبلغ پرداختی را با رضایت کامل به شما بازگردانیم.

شما با تهیه این محصول به هیچ عنوان ضرر نمی‌کنید زیرا هر زمان که خواستید می‌توانید در صورت نارضایتی از محصول وجه خود را دریافت کنید.

شرح شغل خدمات پس از فروش


این پکیج به صورت دانلودی می باشد بدین معنی که پس از پرداخت لینک های دانلود برای شما نمایش داده شده و به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.

 

 


کتاب نخواندن