شرح شغل کارشناس فروش

شرح شغل کارشناس فروش

شرکت‌های خدماتی‌ و تولیدی برای فروش خدمات یا محصولات خود به افرادی نیاز دارند که با دانش، مهارت و تخصص خود میزان فروش و در نهایت سود سازمانی را افزایش دهند.‌ افرادی که به سازمان کمک کرده تا جایگاه خود را در بازار حفظ کرده و‌ آن را توسعه دهند. بازار به شدت رقابتی امروز، نیاز سازمان‌ها به این افراد متخصص را بیش از پیش کرده‌ است؛ تا آنجا که جذب، آموزش و نگه‌داشت کارکنان واحد «بازاریابی‌ و فروش» به یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان‌ها تبدیل شده است. در صورتی که شناخت کافی نسبت به اینگونه مشاغل وجود نداشته باشد، سازمان به موفقیت نخواهد رسید. «کارشناس فروش»، یکی از همین مشاغل مهم است که با استفاده از دانش بازاریابی و فروش، شناخت بازار و رقبا و برنامه‌ریزی فروش و با همکاری تیم فروش تلاش می‌کند تا مشتریان بالقوه را شناسایی و محصولات یا خدمات سازمان را به آن‌ها معرفی کند؛ سفارش مشتریان را دریافت و‌ پردازش کند؛ با مشتریان تماس برقرار کرده و با آن‌ها روابط بلند مدت ایجاد کند؛ اطلاعات بازار را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کند؛ در برگزاری نمایشگاه‌ها مشارکت کند و … . «شرح شغل جامع کارشناس فروش»، به شما کمک می‌کند تا این شغل را به خوبی شناخته و شرایط مناسبی را برای جذب، رشد و پیشرفت کارشناسان فروش فراهم کنید.

 شناسنامه شغل حاضر، بی‌تردید کامل‌ترین و به‌روزترین شناسنامه شغل موجود است. این شناسنامه با فرمت جدید، ‌به عنوان یکی از جدیدترین محصول تیم متاخلاق،‌ تغییرات عمده‌ای نسبت به شناسنامه‌های شغل موجود در سایت دارد که به کاربران کمک می‌کند به شناختی کامل و عمیق از این شغل دست یابند.

علاوه بر این، دستورالعمل استفاده از فرمت جدید شناسنامه شغل، به منظور استفاده بهتر و بومی‌سازی شناسنامه مطابق با شرایط هر سازمان‌ و همچنین فرم ارزیابی مصاحبه تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرح شغل کارشناس فروش بر روی لینک زیر کلیک کنید.




مطالعه بیشتر