شرح شغل کارمند فروش

شرح شغل کارمند فروش

کارمند فروش یکی از شغل‌های دپارتمان فروش بوده و بیش‌تر به عنوان رابط بین شرکت و مشتریان شناخته می‌شود. این شغل را می‌توان یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های دپارتمان فروش به شمار آورد. کارمند فروش جهت پیگیری امور فروش اغلب با مشتریان در ارتباط است. دانستن شرح شغل این موقعیت شغلی کمک به سزایی در کارآمد شدن چرخه فروش می‌کند.

پیگیری امور فروش، گرفتن تماس، ثبت و صدور پیش فاکتور و فاکتورهای فـروش و …. از جمله وظایف یک کارمند فروش می‌باشد که زیر نظر مدیر واحد فروش مشغول به فعالیت است.
اگر کارمند فروش بتواند به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کند، چرخه حرفه‌ای فروش کماکان به کار خود ادامه خواهد داد ولی اگر این ارتباط قطع شود، زحمات سایر بخش‌های دپارتمان فروش نیز به هدر می‌رود. بنابراین، این شغل نیازمند توجه ویژه‌ای است.
از این رو با توجه به اهمیت این شغل، تیم متــــاخلاق تصمیم به تدوین شرح شغل کارمند فروش گرفته است که ویرایش چهارم و به روز شده این شرح شغل به تازگی منتشر شده است.

 شناسنامه شغل حاضر، بی‌تردید کامل‌ترین و به‌روزترین شناسنامه شغل موجود است. این شناسنامه با فرمت جدید، ‌به عنوان یکی از جدیدترین محصول تیم متاخلاق،‌ تغییرات عمده‌ای نسبت به شناسنامه‌های شغل موجود در سایت دارد که به کاربران کمک می‌کند به شناختی کامل و عمیق از این شغل دست یابند.

علاوه بر این، دستورالعمل استفاده از فرمت جدید شناسنامه شغل، به منظور استفاده بهتر و بومی‌سازی شناسنامه مطابق با شرایط هر سازمان‌ و همچنین فرم ارزیابی مصاحبه تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرح شغل کارمند فروش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 



 

 

 

 

 

اگر به دنبال تهیه یک شرح شغل خوب هستید، ما راه شما را ساده‌تر، آسانتر و کم هزینه‌تر کرده این، چرا که …

مطالعه بیشتر