شرح شغل مدیر کارخانه

شرح شغل مدیر کارخانه

«برنامه‌ریزی، سازماندهی و اجرای فعالیت‌هایی که باعث بهبود تولید محصولات، افزایش کیفیت و بهره‌وری واحد کارخانه می‌شود» مأموریت اصلی یکی از کلیدی‌ترین مشاغل سازمانی است. یک «مدیر کارخانه» موفق با شایستگی‌های تصمیم‌گیری، تفکر تحلیلی و حل مسئله، برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرا و …، تیم تولید را هدایت و مدیریت می‌کند. دانش برنامه‌ریزی تولید، نگه‌داری و تعمیرات، مدیریت کیفیت و … و مهارت‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات تولید، مدیریت هزینه و … به مدیر کارخانه کمک می‌کند تا برای تولید محصولات و تهیه مواد اولیه برنامه‌ریزی کلان داشته باشد، بر نگه‌داری و تعمیرات ماشین‌آلات و تجهیزات نظارت کند، ظرفیت خطوط تولید و ماشین‌آلات را ارزیابی کند، از مطابقت سطح کیفیت محصولات با سفارش مشتریان اطمینان حاصل کند و … .
«شرح شغل جامع مدیر کارخانه» توسط تیم متاخلاق تدوین شده است و به شما کمک می‌کند تا شناخت جامع و کاملی نسبت به این شغل پیدا کنید.

 شناسنامه شغل حاضر، بی‌تردید کامل‌ترین و به‌روزترین شناسنامه شغل موجود است. این شناسنامه با فرمت جدید، ‌به عنوان یکی از جدیدترین محصول تیم متاخلاق،‌ تغییرات عمده‌ای نسبت به شناسنامه‌های شغل موجود در سایت دارد که به کاربران کمک می‌کند به شناختی کامل و عمیق از این شغل دست یابند.

علاوه بر این، دستورالعمل استفاده از فرمت جدید شناسنامه شغل، به منظور استفاده بهتر و بومی‌سازی شناسنامه مطابق با شرایط هر سازمان‌ و همچنین فرم ارزیابی مصاحبه تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرح شغل مدیر کارخانه بر روی لینک زیر کلیک کنید.




مطالعه بیشتر