شرح شغل کارشناس توسعه بازار

شرح شغل کارشناس توسعه بازار

با توجه به رقابت فزاینده سازمان‌ها برای توسعه بازارهای موجود یا ایجاد بازارهای جدید، مفهوم «توسعه بازار» اهمیت بسیاری یافته است و «کارشناس توسعه بازار» به یکی از نقش‌های کلیدی در واحد بازاریابی و فروش تبدیل شده است. کارشناس توسعه بازار از طریق جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات مرتبط با بازار، رقبا، مشتریان، روندها و استراتژی‌های سازمان، مشارکت در برگزاری کمپین‌های بازاریابی، ارزیابی اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی و … نقش بسزایی در توسعه و افزایش سطح رقابت سازمان در بازار‌ دارد. کارشناس توسعه بازار، با کمک شایستگی‌هایی چون برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرا، تفکر تحلیلی، ابتکار عمل و …، آشنایی با اصول و روش‌های تحقیق و جستجو، روش‌های تجزیه و تحلیل آماری، شناخت صنعت سازمان و رقبا و … و همچنین با کسب مهارت‌هایی در زمینه تجزیه و تحلیل اطلاعات می‌تواند به موفقیت زیادی در حوزه کاری خود دست یابد.
«شرح شغل جامع کارشناس توسعه بازار»، به عنوان یکی از کامل‌ترین شرح‌شغل‌های موجود، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا ضمن شناخت کامل این شغل بتوانید نسبت به جذب و استخدام مناسب‌ترین کاندیداها برای این شغل و آموزش و ارزیابی عملکرد شاغلان این شغل اقدام کنید.

 شناسنامه شغل حاضر، بی‌تردید کامل‌ترین و به‌روزترین شناسنامه شغل موجود است. این شناسنامه با فرمت جدید، ‌به عنوان یکی از جدیدترین محصول تیم متاخلاق،‌ تغییرات عمده‌ای نسبت به شناسنامه‌های شغل موجود در سایت دارد که به کاربران کمک می‌کند به شناختی کامل و عمیق از این شغل دست یابند.

علاوه بر این، دستورالعمل استفاده از فرمت جدید شناسنامه شغل، به منظور استفاده بهتر و بومی‌سازی شناسنامه مطابق با شرایط هر سازمان‌ و همچنین فرم ارزیابی مصاحبه تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرح شغل کارشناس توسعه بازار بر روی لینک زیر کلیک کنید.




مطالعه بیشتر