شرح شغل دپارتمان فروش

شرح شغل دپارتمان فروش

 یک پیشنهاد فوق العاده برای کسانی که به دنبال پیشرفت و بهره وری بیشتر هستند 

این بسته شامل ۶ شرح شغل مدیر فروش، کارشناس فروش، کارشناس فروش تلفنی، کارمند فروش، کارشناس فروش دیجیتال بعلاوه شرح شغل کارشناس خدمات پس از فروش می باشد.

خرید این پکیج، چه مزایایی نسبت به خرید شرح شغل ها به صورت جداگانه دارد؟

✅ مزیت اول اینکه این پکیج شامل ۶ شرح شغل است که شما می توانید به جای پرداخت ۲۳۰,۵۰۰ هزار تومان، تنها ۱۸۸,۸۰۰ هزارتومان برای خرید آن هزینه کنید.

✅  مزیت دوم اینکه در صورت خرید این بسته، ویرایش های جدید هر کدام از شرح شغل های موجود در این پکیج به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


شرح شغل های نوشته شده کاملا منطبق بر اصول یک شرح شغل استاندارد و پایگاه O*NET می باشد، این شرح شغل ها در چندین سازمان اجرا شده، از نظرات خبرگان در این حوزه استفاده شده و از طریق مصاحبه با افرادی که در این حوزه فعالیت داشته اند کاملاً به صورت کاربردی بیان شده است.
این شرح شغل ها شامل موارد زیر می باشند.

☑ مشخصات شغل

☑ ابعاد شغل

☑ شرایط اولیه احراز شغل

شایستگیهای تخصصی

☑ وظایف

☑ ابزارها و تکنولوژیهای مورد استفاده

☑ مهارتها

توانایی ها

☑ دانش

☑ قرارداد و حقوق و مزایا

به همراه ۷ نکته بسیار کلیدی برای استفاده از شرح شغل که اغلب، سازمان ها آن را نادیده می گیرند.

این شرح شغل ها هر کدام شامل یک فایل پی دی اف و یک فایل ورد می باشد، همچنین نمونه قرارداد و فایل ۷ نکته بسیار کلیدی برای استفاده از شرح شغل ها نیز در این بسته قرار دارد. بنابر تصمیم تیم متـــــاخلاق فایل ورد شرح شغل ها نیز در اختیار سازمان ها قرار می گیرد تا بتوانند در صورت نیاز موارد دلخواه خود را به آن اضافه و یا کم کنند.

شرح شغل‌های متاخلاق چه مزیتی نسبت به سایر شرح شغل‌های موجود دارد، به طوری که من برای تهیه آن‌ها قانع شوم؟

تفاوت شرح شغل‌های متاخلاق با سایر شرح شغل‌های موجود دیگر، در جامعیت و کاربردی بودن آن‌هاست. تیم متاخلاق همواره تلاش می‌کند تا شرح‌ شغل‌هایی:

جامع: شامل تمامی بندهای ضروری است و علاوه بر مصاحبه با متصدیان شغل مورد نظر، از منابع معتبر متعددی برا تهیه آن استفاده شده است؛

به‌روز: هر چند وقت یک بار، نسخه جامع‌تری از شرح شغل‌ها بر روی سایت متاخلاق قرار داده می‌شود؛

کاربردی: شرح شغل‌ها به علت جامعیت و سادگی بیان، برای تمامی سازمان‌ها قابل استفاده خواهند بود. ضمناً نسخه قابل ویرایش هر کدام از شرح شغل‌ها در اختیار شما قرار داده می‌شود تا در صورت نیاز، تغییرات مورد نظر خود را در آن‌ها اعمال نمایید؛

با کیفیت بالا: محتوایی و ظاهری

 تهیه کرده و در اختیار سازمان ها قرار دهد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته شرح شغل دپارتمان فروش بر روی لینک زیر کلیک کنید.



مطالعه بیشتر